• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Aqua Terra 41 mm

Keppe

Omega
2-Faktor
Pris
44000
Returpolicy
Ingen, då klockan har nästan 5 års garanti kvar.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Låter denna fina AT vandra vidare.

Säljer en Omega Aqua Terra 150M, 41 mm, Ref nr: 220.10.41.21.03.002, med det fantastiska 8900-urverket.
Utplockad hos Jarl Sandin 2022-12-23. Så det är garanti fram till 2027-12-23.

Fullset inkl. pristagg, Omegas kartong, ytterlåda och innerlåda.

Jag har enbart kortat länken för att passa min handled och burit den en handfull gånger.
Plasten siter kvar på baksidan av boetten och på delar av spännet.

Trots detta så är det oundvikligt att undkomma hairlines på de blanka delarna av länken.
Jag skulle vilja beskriva skicket på boett och glas som nyskick, samt några hairlines på länken.
Jag har försökt ta så osmickrande bilder som möjligt i dagsljus.
Fråga gärna efter fler bilder om ni undrar något.

En kul grej med klockan är att jag efter 1 dygns mätning med Toolwatch, där jag burit klockan fick en tidsavvikelse på +/-0,0 SPD.

Länk till min GG-tråd hittar ni HÄR

Listpris idag efter Omegas prishöjning är 74300:-
Jag sätter samma pris som jag själv betalade för den när jag köpte den här på forumet innan Omegas prishöjning.

Pris: 44000:-. Ej Prutbart! Jag tycker priset är fantastiskt bra, då den inte ens är 2 månader gammal och med 30K rabatt.

Affären görs upp f2f i Gävle alt. så skickas klockan i överenskommelse med köparen, efter erlagd betalning.
Tack KS för ett underbart forum och möjligheten att annonsera.

8.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
9.jpg
10.jpg
 
Senast ändrad:
Topp