• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Dark Side glädjeboost!

Cliff

Panerai
2-Faktor
Hej alla! Vill dela med mig av lite glädje inför Påsken! Jag är ny här på forumet. Detta får bli mitt första inlägg :)
Vill börja med att tacka Goodguy @hook för förmedlingen!
Har köpt en Speedmaster Moonwatch - Dark Side of the Moon. Svart keramik, Co-axial Calibre 9300, Nylon/läder armband. Vilken skönhet! :heart:
Märket Omega gjorde ett intryck på mig redan som liten pojke då jag i 7-årsåldern fick titta på min farfars gamla omega. Det var ingen dyr modell har jag förstått på senare år. Men farfar var alltid så stolt över den där! Så ända sedan dess har jag tänkt att Omega det är fina grejjer det!
Själv har jag inte haft råd att köpa några finare klockor förrän nu på senare år och nu har det blivit ett intresse som ökar mer och mer för var dag! Roligt! Återigen cred till @hook som bistår med kunskap och bra affärer!

Favoriterna som jag har nu är, förutom Darksiden är:
SEIKO Astron SSE005
Tissot T-Touch Expert Solar
ROLEX Daytona Everose 116505

Tidigare godingar:
Omega 300M Chrono Diver
Omega Planet Ocean GMT
Rolex Submariner

NU TILL UNBOXINGEN
Det är känsla att få öppna en obruten kartong från fabrik!

IMG_1846.jpg

Ser lovande ut!
IMG_1872.JPG


Kärlek vid första ögonkastet!
IMG_1848.JPG

Sjukt snygg låda! Något Rolex borde tänka lite på kanske :-/

IMG_1852.JPG


Driving home, feels good!
IMG_1858.JPG


GLAD PÅSK alla nya vänner!

:)
Grattis till Omegas snyggaste Chrono och perfekt tillskott till fin samling. Välkommen till KS btw.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor

KenKun

Patek
2-Faktor
Vad finns de att tysta ner?



Eller så vill man ha annat.
Låt folk köpa, flippa eller behålla som de önskar...
Troligen finns de andra trådar där ni kan bidra med något konstruktiv.
Känns bara lustigt, att göra en stor grej av det hela, och sedan säljer man klockan någon vecka senare...
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Känns bara lustigt, att göra en stor grej av det hela, och sedan säljer man klockan någon vecka senare...

Som att de inte hänt förut?
Hur lätt får du uppfattning om hur bekvämt en klocka sitter efter Max 10 min på armen hos AD.
Varför ha kvar något som du inte använder för att de inte sitter bekvämt nog.
 
Sen kan jag tycka att det inte e ok att skriva "helt ny" när den inte är det. Ser ju att den tex varit ute och åkt bil...
 
Senast ändrad:
Topp