• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Omega Dark Side Of The Moon

Kanske en Speedmaster Apollo Soyuz Anniversary Edition 2010 (ref.311.30.42.30.899.001) kan smaka istället?
Visserligen inte keramisk men nu när vi snackar gott om meteorit-tavlor:
Omega Speedmaster Apollo Soyuz.jpg
Har faktiskt varit inne på den oxå. Såg att det var en till salu här för inte så länge sedan. Ska vänta och kolla vad nya Rolex GMT med meteorittavlan kommer att kosta. Är lite sugen på en sådan.

Har faktiskt varit inne på den oxå. Såg att det var en till salu här för inte så länge sedan. Ska vänta och kolla vad nya Rolex GMT med meteorittavlan kommer att kosta. Är lite sugen på en sådan.
Såg även jag att den var till salu för inte så längesedan och den finns kvar med fortsatt aktuell status som "säljes". Riktigt grym där varje tavla blir unik i sitt mönster.
Den nya GMT:n med meteroit-tavla är för mig ännu grymmare om än rätt exotisk med pepsi-bezel och hela köret i vitguld!:woot:. En drömklocka och en av de roligare rolexarna på länge men min plånbok tillåter den inte:rolleyes:. Listar 359 650:-
Kötiden är väl inte så farlig på Rolex subbar/gmt i ädelmetall? men just den modellen är kanske överbelastad om man nu inte har god hand med AD. Annars gråis men då lär det bli över listpriset:D

Senast ändrad:
Såg även jag att den var till salu för inte så längesedan och den finns kvar med fortsatt aktuell status som "säljes". Riktigt grym där varje tavla blir unik i sitt mönster.
Den nya GMT:n med meteroit-tavla är för mig ännu grymmare om än rätt exotisk med pepsi-bezel och hela köret i vitguld!:woot:. En drömklocka och en av de roligare rolexarna på länge men min plånbok tillåter den inte:rolleyes:. Listar 359 650:-
Kötiden är väl inte så farlig på Rolex subbar/gmt i ädelmetall? men just den modellen är kanske överbelastad om man nu inte har god hand med AD. Annars gråis men då lär det bli över listpriset:D
Frågan är ju hur populär den kommer att bli. Borde ju inte bli så jäkla svår att få tag på kan man hoppas.

Å andra sidan inte Metas så skiftas väl snart? Vänta borde man kanske men man kan få en med några år på nacken för runt 60 bananer...

Såg precis av en slump att chrono.dk har en för 47 dkk, så om Yngves drar i nödbromsen imorgon (idag) kommer den med lite tur ner runt 60 skr om ett tag. Värt en koll kanske om det inte dyker upp något här.

Går i tankar att skaffa en. Ser att de säljs nya/nyskick på Chrono24 från 6495euro. Det är ju nästan halva priset mot listpriset i Sv även om man säkert får viss rabatt hos en ad också.
Vad tror ni om att köpa från en handlare i Monaco till det priset. Kan det finnas risk det inte är äkta vara?
Kul tråd detta!

Den är skitcool men väldigt stor, helt omöjlig för mig att bära upp utan att se ut som en clown.

Också nyfiken på erfarenheter av handlare från Monaco som bl.a. säljer DSOTM till riktigt bra pris via Chrono24. Någon som handlat därifrån?

Tillbaka
Topp