• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Genéve

EmilW

Omega
Nytt på ingång så säljer därför min manuella Omega Genéve från 70-talet.

Klockan är i bra skick, har nyligen varit hos urmakare (auktoriserad) där den fick ett nytt friktionshjul. Gångreserven är 34h och tidsavvikelsen ca +20s/ 24h. Byter datum som den ska.

Ref: 136.0099
Cal. 1030
Boett: 35 mm
Banbredd: 18 mm

Krona: Ej original
Boett: Spår av använding finns givetvis, hairlines. Inga dings eller grövre repor.
Plexi: Repor finns, inga större dock. Omega-logga i centrum.

Klockan kommer med en Speidel stretch länk i bra skick.

Pris: 2500 kr ink frakt. Betalning via swish
Retur: Ja, inom 48h förutsatt att den är i samma skick. Köparen betalar returfrakt och pengarna återbetalas när jag fått klockan åter.

F2F i Uppsala är möjligt. Då diskuterar vi ev retur på plats.

Min ytterst blygsamma referenstråd: https://klocksnack.se/threads/emilw.59271/


IMG_0330.JPG


IMG_0330.JPG IMG_0952.JPG IMG_0941.JPG IMG_0943.JPG IMG_0945.JPG IMG_0946.JPG IMG_0948.JPG IMG_0950.JPG IMG_0952.JPG IMG_0953.JPG IMG_0329.JPG IMG_0331.JPG
 
Senast ändrad:
Topp