• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Groupie

JCE

Cartier
Tokförtjust i -70 tals Omegor så jag kör ett gruppfoto. Om allt vill sig väl kommer det inte bara en utan två familjeökningar i januari. Min urmakare sitter och baddar på en The Grand och en Big Blue som förhoppningsvis blir mina :happyhappy:
Ld78JO7.jpg
 

MartinL

Omega
Snyggt! Från tidsåldern då en klockas skönhet stod i direkt proportion till mängden stål i boetten. :) Hoppas dina framtidsplaner går i lås och att du bjussar på fler bilder.

God fortsättning!
 
  • Like
Reactions: JCE

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Kool samling!
Jag själv har både en fabless för både Omega som tillverkare som klockor med härliga sjuttiotals formspråk. Dock inte så många sjuttiotals Omegor. Här dock min nykomling som tickar i bägge rutor;
image.jpeg

Nu dock med polerat glas!
 

rogart-63

Patek
Grym samling . Lobster Speedsonic i i synnerhet . Vet inte om jag tycker den är snygg eller ful? Hur sitter en sån på handleden?
 
Topp