• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega nummer 100 min samling...

tdn-dk

Panerai
Tacker :)

Ja det er mange Omega, men jag är bra på att hitta dem til bra priser, så jeg har vel inte mer end i dem än 3 nya Rolex Daytona och så gillar jeg 100 vintage Omega mer :) Mange er köpts före priserna steg på vintage Omega.

Min Speedmaster var den der startede samlingen och min far gav mig innan han dog, så det er favoritten.

Just nu er det sports Omega, hammarautomatic och jumbo'er jeg gillar.

Jeg hoppas at hitta en bra original Seamaster 300 och Railmaster, men det er inte lätt och priserna stiger.
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Helt magiskt!

Om jag inte missade en sådan (lätt hänt), så hade du ingen "klassisk Omegarödtolva"? Jag har en sådan i det skick du brukar ha på dina klockor, intresserad? Du får den till superpris, eller så kan jag byta mot något armband eller så.
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Älskar denna:
image.jpg
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Grattis till nummer 100, en fantastiskt samling och det är tydligt att du vill ha dem i fint skick - tack för att du delar med dig!
 
Topp