• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Planet Ocean 42mm 2020 41K!

Capeland

Cartier
Pledge Member
Pris
41000
Returpolicy
ingen retur, under garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
Hade turen att på semestern hitta en ny Omega PO 42mm med 8500 urverket. Keramisk bezel. Denna modell slutade tillverkas för ett par år sedan och nu får man välja mellan 39,5 eller 43,5. (Har testat båda och den ena är för liten och den andra för stor för min handled 17cm)

Uttagen av mig hos AD i Spanien i Januari 2020 med stämplat cert och internationell garanti. Mycket fint skick, men använd i ca 1 månad så några deskdives finns. Kommer fullset.

Billgast inom EU, om man nu överhuvudtaget hittar en nyare PO i storlek 42mm. (De flesta som ligger ute är ett antal år)
Inte mycket att göra på priset, tyvärr! F2F på bank i Göteborg eller skickas med värdefrakt till seriös KS:are. Referenser finns.
Skicka PM för fler bilder om du är seriöst intresserad.

Enda intressanta bytet är mot rimligt prissatt Rolex 39-41mm med pengar från mig. (Ingen modell över list tack)

Ref: Omega Planet Ocean 23230422101003 googla för mer info.

https://www.idealjoyeros.com/

Tack KS!

IMG_2981.jpg
 
Senast ändrad:
Topp