• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Planet Ocean 42mm 2500 cal

Schildfat

Cartier
Hej på Er!

Dags att sälja min Planet Ocean 42mm 2500 då jag känner att det är dags för något annat. Klockan är nyligen genomgången och servad och håller tiden perfekt. Medföljer box, äkthetsintyg, manual/instruktionsbok (glömde ta bild på den), 2 extra länkar, 1/2 länk, samt ett extra stift OME-115ST1580. Skickar även med 2 natoband samt ett läderband jag köpt på eBay.

Dras upp silkeslent, faktiskt mjukare än min 16610 som jag hade..

Det finns vissa enklare repor som kan poleras bort av urmakare innan köp ifall du vill det.
Finns i Umeå och du är välkommen att komma och kika på den (bjuder på kaffe). Annars skickas den med värdefrakt som jag står för.

Ursäkta att klockan har fingeravtryck osv.. Glömde rengöra den innan bilderna.. Lume bilder finns längst ner!

Pris: 22 000kr inklusive värdefrakt eller kaffe ;)
Retur: Ingen retur
Vänligen ta en titt på bilderna nedan,
FWJQ6296.jpg

SVJN4979.jpg

TGHM0878.jpg

IMG_6993.jpg

IMG_6992.jpg


IMG_7002.jpg

IMG_7003.jpg
 
Senast ändrad:
Topp