- Pris
- 39500kr (41500kr)(42500kr)(43500kr) inkl. värdefrakt
- Returpolicy
- Enligt överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Omega Planet Ocean - Superfullset med allt inkl servicekvitton och James Bond Gummit
Modell: 22015000
Storlek: 42mm
Verk: 2500C , lägre än de nyare modellerna
Ingår:
Ytterbox (vit omega)
Innerbox röd (visst färgbortfall, vanligt på dessa)
Certhållare
Cert med totalt 3 kort (uttagen i Sverige 2 juli 2009)
Omega Manual - Operating instructions
Tag Omega med serienummer modell
Extra Omega tag med logga
Putsduk omega seamaster
Omega Original Gummi till denna modell med nya springbars (kostar ca 6500kr extra om man ska köpa nytt)
Servicekvitto från 20170925 Krons
Servicekvitto 20250317
Omega Original länken så klart, ska vara fullängds
Historik: Köpte denna i höstas, servade den nu i vår och när jag fick den nu i mars och betalade servicen så är den för "fin" anser jag för att använda och kommer inte våga slita på den med en aktiv livsstil, och jag vill därför testa att sälja den eller byta till något billigare + pengar, men får jag den inte såld så stannar den. Jag är också på väg mot hel exit av klockintresset då jag sålt av mycket innan.
Servichistorik: Helservad i Feb/Mars 2025 med 24 månaders garanti, kvitto finns som sagt, kostnad 12k
Övrigt: James Bond hade denna modell i filmen Quantum of solace på detta Omega Gummit, finns massa info om detta på nätet. detta är alltså den coolaste Planet Ocean i min mening
Ställ gärna frågor
Mer bilder kan skickas
Tack till KS för annonsplats
Retur policy: enligt överenskommelse
Byten: testa mig, men helst något billigare med pengar upp, kanske Tudor Ranger, Seiko SBBN045 Tuna, Tissot PRX 40mm , Omega Bond Quartz eller liknande
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen, dock inte under pågående affär
Pris: Påsk Sänkt! 39500kr (41500kr)(42500kr)(43500kr)
(Skickas med Postnord värdefrakt som ingår)
Modell: 22015000
Storlek: 42mm
Verk: 2500C , lägre än de nyare modellerna
Ingår:
Ytterbox (vit omega)
Innerbox röd (visst färgbortfall, vanligt på dessa)
Certhållare
Cert med totalt 3 kort (uttagen i Sverige 2 juli 2009)
Omega Manual - Operating instructions
Tag Omega med serienummer modell
Extra Omega tag med logga
Putsduk omega seamaster
Omega Original Gummi till denna modell med nya springbars (kostar ca 6500kr extra om man ska köpa nytt)
Servicekvitto från 20170925 Krons
Servicekvitto 20250317
Omega Original länken så klart, ska vara fullängds
Historik: Köpte denna i höstas, servade den nu i vår och när jag fick den nu i mars och betalade servicen så är den för "fin" anser jag för att använda och kommer inte våga slita på den med en aktiv livsstil, och jag vill därför testa att sälja den eller byta till något billigare + pengar, men får jag den inte såld så stannar den. Jag är också på väg mot hel exit av klockintresset då jag sålt av mycket innan.
Servichistorik: Helservad i Feb/Mars 2025 med 24 månaders garanti, kvitto finns som sagt, kostnad 12k
Övrigt: James Bond hade denna modell i filmen Quantum of solace på detta Omega Gummit, finns massa info om detta på nätet. detta är alltså den coolaste Planet Ocean i min mening
Ställ gärna frågor
Mer bilder kan skickas
Tack till KS för annonsplats
Retur policy: enligt överenskommelse
Byten: testa mig, men helst något billigare med pengar upp, kanske Tudor Ranger, Seiko SBBN045 Tuna, Tissot PRX 40mm , Omega Bond Quartz eller liknande
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen, dock inte under pågående affär
Pris: Påsk Sänkt! 39500kr (41500kr)(42500kr)(43500kr)
(Skickas med Postnord värdefrakt som ingår)

Senast ändrad: