• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Planet Ocean Titanium, 42mm

Stileicon

Breitling
Hej,

Jag har länge varit sugen på denna och nu prutat ner pris hos AD till 53k.

Skulle kunnat nöja mig med stål MEN jag vill ha en blå. Stål finns inte i blå.

Är för närvarande i Helsingfors och tog tillfället i akt och knatade i hos följande Omega AD:
http://www.omegawatches.com/stores/search-on-map/store-details/2602 där de till min stora förvåning erbjud mig att köpa klockan för EUR4900, ca 46k SEK (deras "listpris" var EUR7000)

Något jag behöver tänka på? Kändes snopet att min "kontakt" i Sverige inte gick lägre? Det är ju som sagt en AD så vad kan gå fel? :)

Tack!
 

Hoffa

Panerai
2-Faktor
Just nu sitter den säkert på mig, ifall jag ändrar mig har du köplats 2 tyvärr.
Men man ska aldrig ge upp hoppet, har väl hänt tidigare att det som sitter säkert idag hänger jävligt löst dagen efter:)
 

Hoffa

Panerai
2-Faktor
Choppe
Bara för dig, helt färska.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Tack Henrik!

Nu måste jag bara förklara för min fru varför jag stönar högt och smeker telefonskärmen.

Den fantastisk och en dag ska jag väl se till att ha en likadan i mina ägo! I dagsljus torde den vara alldeles magisk.
 

Hoffa

Panerai
2-Faktor
Tack Henrik!

Nu måste jag bara förklara för min fru varför jag stönar högt och smeker telefonskärmen.

Den fantastisk och en dag ska jag väl se till att ha en likadan i mina ägo! I dagsljus torde den vara alldeles magisk.
Försöker komma ihåg och ta bilder på den i dgasljus när det dags för den att lämna windern.
Har precis dragit upp en anna läckerhet från Omega.
image.jpg
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Bara haft en PO 42mm med 8500 verket. Bars lite tungt, pröva gärna en när du är inne och jämför viktskillnaden. Skulle gärna vilja veta skillnaden i hur de bärs. Och stort grattis i förskott. Den blåa är magisk!
 

Johan Erixon

Breitling
Riktigt fin tavla! Inget stlrre fan av titanium looken eller känslan men man ska alltid köpa precis det man själv vill ha och inte nöja sig med något halvdant!
Go for it!
 

Hoffa

Panerai
2-Faktor
Måste bara berömma denna klocka och verket lite.
Den har gått exakt på sekunden på på 2 1/2 månader, mest i winder men en hel del runt armen.
När den ligger på skrivbordet på natten så är det helt random positioner.
Grymt imponerad.

image.jpg
 
Topp