• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Omega PO 8500 *nytt pris*

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Lade ut denna för ett tag sedan men fick ångest och drog tillbaka den. Gör ett nytt försök för den får för lite handledstid.
Omega PO kaliber 8500, 42 mm. Köpt av mig från svensk AD 2012-08-22 så där är mkt garanti kvar.

Önskar Primärt försäljning "REA" 29000kr vid F2F. Klockan finns i Halmstad.

Kan ev tänka mig byte med nån/några tusen hit eller dit, bytes värde är 30 000kr

Endast intresserad av:

Omega aqua terra blå tavla (skyfall)
Någon JLC i lämplig prisklass
Även någon sport rolex alt datejust kan vara av intresse.

Skicka pm om vad ni har, pris förslag mm mm
a7ejudup.jpg
nehy7ygy.jpg
umy4ujym.jpg
a4ejubep.jpg

OBS sista bilden är manipulerad med färgerna förstärkta. Nato ingår vid försäljning.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Justerings bump.
Byte endast de i annonsen nämnda. Tog bort sinn som aktuellt bytes objekt.

Ha en bra kristiflygare.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
En blocket affär gick i stöpet. Jävla slum det där!

Billigaste PO 8500 med länk från 2012 på chrono24 är idag 29130kr så jag bräcker det nu och är billigast med 29000kr!!!
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Bildbump.
Så här kan den se ut när det är 27 grader ute.
esuga8en.jpg


Som någon sa, PO är en sommarklocka.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Jag har blivit varse att det tydligen fanns billigare PO 8500 på chrono24 än min. Det är jag som missat, jag filtrerade på 2012 och stål länk, då fick man fram priset jag angett. Filtrerar man på annat sätt dök det upp billigare klocka i Italien. My bad.
Mitt pris står dock fast 29000kr får väl säga bland de billigaste på C24 :)
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Klockan är utlånad till en kompis för provkörning, så jag kan inte posta nya bilder just nu. Vidare så är Jag är lynnig som ett fruntimmer ang försäljningen, vill ju eg inte och har dragit tillbaka den en gång tidigare. Om inte min kompis tar klockan nu (vilket jag inte tror han gör) och pga av det svala intresset det ändå varit så får den stanna.
Tack för de glada tillrop jag fått i alla fall.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Så den är fullständigt tillbakadragen? Too late?
Just nu tillbakadragen. Som sagt jag är väldigt velig. Min polare som jag försöker dra ner i träsket har den nu på prov och jag skall fundera. Jag hör av mig till dig om det blir aktuellt med försäljning.
Ha det gött
 
Topp