• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Omega PO gummi och bezel/tavla/visar-set

Rille

Rolex
Säljer en orange ring och tavla med siffror i orange med tillhörande visare
till en PO 42mm 2500.
age8e3y5.jpg

Ska vi säga 2000kr inkl frakt för detta kit? Allt är såklart i bra skick!
 

Erito

Omega
Jag e sugen på gummibandet .... Passar det till en SMP Chronodiverbtro!!
Skicka ett PM om du e sugen på att sälja gummit separat :)
 

Erito

Omega
Efter en snabb sökning på nätet så verkar det endast passa PO modeller.
Hej Rille,
Jag har en smp Chronodiver, som är aningen tjockare än vanliga SMP, sen såg jag en bild på watchseek med liknande gummi på en äldre SMP Chronodiver... Så tänkte både PO & Chronodivern har ju 20mm luggar så det kanska passar!!
Vad tror du?
 

Rille

Rolex
Hej Rille,
Jag har en smp Chronodiver, som är aningen tjockare än vanliga SMP, sen såg jag en bild på watchseek med liknande gummi på en äldre SMP Chronodiver... Så tänkte både PO & Chronodivern har ju 20mm luggar så det kanska passar!!
Vad tror du?

Jag har faktiskt ingen aning om jag ska vara ärlig. Tror bara att detta funkar till PO 2500 modellerna. Men kanske finns någon expert som har koll! :)
 

Erito

Omega
Ska kolla vidare.... Var inne på ofreis hemsida o försökte jämföra men blev inte klokare av det :)
Vad är OEM numret på bandet o var bor du?

Tack för hjälpen!
 

Rille

Rolex
Sänkte priserna något igårkväll :) har ni några skumma förslag så kanske jag är intresserad...:D
 

cab

Audemars
2-Faktor
Ska kolla vidare.... Var inne på ofreis hemsida o försökte jämföra men blev inte klokare av det :)
Vad är OEM numret på bandet o var bor du?

Tack för hjälpen!

Gummit passar inte rakt av till SMP men det funkar om man "bockar" bandstiften lite. En urmakare hjälpte mig med detta.

20130724071947-62.20.25.41.jpg
 
Topp