• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster 2254.50

RobinK

Omega
2-Faktor
Pris
18000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjena,
Skulle vilka byta upp eller ner mig från min Seamaster.

Mycket kan vara av intresse (ba kasta förslag) och kan väl höfta att jag kan gå upp 10000 vid ett uppåtbyte. Bytesvärdet sätter jag till 18000 baserat på marknadspriser, men det kan förhandlas beroende på hur lätt du är att göra med och vad du erbjuder i byte!

Mycket bra proportioner med sina 41 x 47 x 12 mm och utan att ha gjort några exakta mätningar går den ca. +5-10s/24h på handleden.

Skicket är överlag bra. Finns ett par mindre dings och ett gäng hairlines lite spritt över den då den använts flitigt av samtliga ägare gissar jag, men verkligen inget som får den att se sliten eller misshandlad ut.

Enbart klocka, relativt ny länk med endast mindre spår av användning (mindre hairlines & lite desk-swirls på spännet efter allt hårt skrivbordsdykande :D) och samtliga länkbitar medföljer givetvis.

Referenser finns här https://klocksnack.se/threads/robink.94999/ och klockan finns i Västerås. Kan skickas på köparens bekostnad och risk om den önskas köpas direkt. Byte görs f2f på något ställe vi kommer överens. Fler bilder kan givetvis ordnas vid seriöst intresse.
DSCF2552.jpg
 
Topp