• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster 2577 - 8k

North

Guld
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
8000
Returpolicy
Enligt överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu en ovanligare, tidig Omega Seamaster med skruvlock, tjocka bandhorn och Omegas hammarautomatverk. Tavlan är klassisk två-ton och har en jämn, fin, patina. Index är härligt kopparfärgade.

Skickmässigt fungerar klockan bra och håller tiden ”vintage bra” Dras upp med både hammarautomaten samt kronan. Okänd servicehistorik. Kronan är så vitt jag vet ej korrekt för modellen men är originalkrona från Omega.

Jag har inte kunnat öppna klockan och har därför ingen uppfattning om verket. Önskas verkbild kan det nog gå att lösa.

Säljes tillsammans med grisbandet på bild (mäter 18/14mm). Jag önskar 9000kr 8000kr inkl. frakt och betalning sker med Swish. Skickas spårbart med PostNords vadderade kuvert, alt. F2F i Sthlm-området.

Retur enligt överenskommelse.

Referenser har jag gott om: North

Ha d fint!
IMG_2577.jpeg
IMG_2578.jpeg
IMG_2579.jpeg
IMG_2580.jpeg
IMG_2581.jpeg
IMG_2582.jpeg
IMG_2583.jpeg
IMG_2584.jpeg
IMG_2585.jpeg

Länkarna nedan följer ej med men visar hur pass bra klockan klarar bandvariation
IMG_5395.jpeg
IMG_4331.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp