- Pris
- 8000
- Returpolicy
- Enligt överenskommelse.
- Bilder Skickat
- Ja
Till salu en ovanligare, tidig Omega Seamaster med skruvlock, tjocka bandhorn och Omegas hammarautomatverk. Tavlan är klassisk två-ton och har en jämn, fin, patina. Index är härligt kopparfärgade.
Skickmässigt fungerar klockan bra och håller tiden ”vintage bra” Dras upp med både hammarautomaten samt kronan. Okänd servicehistorik. Kronan är så vitt jag vet ej korrekt för modellen men är originalkrona från Omega.
Jag har inte kunnat öppna klockan och har därför ingen uppfattning om verket. Önskas verkbild kan det nog gå att lösa.
Säljes tillsammans med grisbandet på bild (mäter 18/14mm). Jag önskar9000kr 8000kr inkl. frakt och betalning sker med Swish. Skickas spårbart med PostNords vadderade kuvert, alt. F2F i Sthlm-området.
Retur enligt överenskommelse.
Referenser har jag gott om: North
Ha d fint!
Länkarna nedan följer ej med men visar hur pass bra klockan klarar bandvariation
Skickmässigt fungerar klockan bra och håller tiden ”vintage bra” Dras upp med både hammarautomaten samt kronan. Okänd servicehistorik. Kronan är så vitt jag vet ej korrekt för modellen men är originalkrona från Omega.
Jag har inte kunnat öppna klockan och har därför ingen uppfattning om verket. Önskas verkbild kan det nog gå att lösa.
Säljes tillsammans med grisbandet på bild (mäter 18/14mm). Jag önskar
Retur enligt överenskommelse.
Referenser har jag gott om: North
Ha d fint!
Länkarna nedan följer ej med men visar hur pass bra klockan klarar bandvariation
Senast ändrad: