• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Omega Seamaster 300 heritage & Tudor Black Bay Chrono

Pater J

Basic
Pris
65000 SEK
Returpolicy
Gällande garanti från tillverkare finns ännu så retur endast om klockan inte motsvarar beskrivningen i annonsen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej

Jag säljer härmed två fina klockor som inte längre behövs eller brukas för egen del.

Den ena är en Omega Seamaster 300 heritage som köptes hos auktoriserad återförsäljare under hösten 2022. Alla dokument, kvitton samt låda med mera finns kvar och medföljer vid köpet.
Klockan är mycket sparsamt till obefintligt använd och är således i nyskick. Några så kallade hair lines kan finnas men kräver lupp för att hittas. Det finns dock några mindre smårepor på baksidan av bandhornen som uppstått under bandbyten. Affär genom banköverföring enligt överenskommelse. Klockan kan skickas rekommenderat men jag föredrar ett fysiskt möte för visning av klockan. Klockan finns annars i Stockholm. Tiden hålls inom +/- 1-2 sekunder per dag.

Prisidé 65000 SEK

Omega Seamaster 300 1.jpeg

Omega Seamaster 300 2.jpeg

Omega Seamaster 300 3.jpeg

Omega Seamaster 300 4.jpeg

Den andra klockan är en Tudor Black Bay Chrono som servades av Tudor i Schweiz 2022 och den har inte använts sedan dess.. Klockan är i sin helhet likaså mycket sparsamt använd då jag fann den något för stor för min smak, men det kan ju finnas någon annan som önskar en större klocka. Det finns några så kallade hair Lines, men skicket är mycket gott. Några smårepor på baksidan av bandhornen efter bandbyten, men de är i princip allt. Garanti finns även kvar i detta fall samt att samtliga handlingar, kvitto och lådor medföljer i försäljningen. Även denna klocka finns i Stockholm och jag föredrar ett fysiskt möte där vi kommer överens, eller ej. Tiden hålls inom klockans COSC krav.

Prisidé för denna Tudor Black Bay Chrono, nyservad är 42000 SEK

Tudor BB Chrono 1.jpeg

Tudor BB Chrono 2.jpeg

Tudor BB Chrono 3.jpeg

Tudor BB Chrono 4 (kopia).jpeg

Då jag har klockor så att jag måste sälja av en del som bara blir liggandes är jag inte intresserad av byten, tyvärr.

Tack Klocksnack för ett fantastiskt forum samt möjligheten att annonsera

Tillbaka
Topp