• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster 300 'WatchCo' NY

3R1K

Cartier
2-Faktor
Pris
40000
Returpolicy
Enligt ö/k, köparen ska vara nöjd
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Ta det sällsynta tillfället att skaffa en speciell och ovanlig Seamaster och samlarobjekt! Detta är en 'WatchCo' Seamaster, vilket betyder att den är byggd av Omega fabriksreservdelar. Alltså en 60-tals 165.024 Seamaster men helt sprillans ny, alla delar direkt från Omega. Alla delar inklusive 1171/633 armband är alltså fabriksnya förutom verket som är ett servat originalverk (552).

Jag fick klockan monterad åt mig tidigare i år av urmakare i Schweiz som är en av de få med tillgång till delarna. Klockan är alltså ny och oanvänd. Tidigare har jag sålt två liknande no-date från samma urmakare men nu har han meddelat att Omega stramat åt tillgång till specialdelar så det blir inga fler utan detta är den sista.

För att ge trygghet till köparen medföljer papper från svensk urmakare som attesterar äkthet & skick. Jag levererar även klockan i en ny Omega Seamaster box.

Googla 'watchco seamaster' för att hitta många bra artiklar om den här klockan. Här är en artikel som ger lite insikt:


Prissättning är svårt men den enda andra WatchCo jag hittar till salu online är på Singaporeanska motsvarigheten till Blocket, 'Carousel', för SGD 10.000, vilket motsvarar 64tkr.

Klockan och jag finns i Skåne men jag är flexibel att träffas i angränsande län, alternativt skicka den spårat & försäkrat med UPS. Kontakta mig gärna för information.

Byten kan vara av intresse, alla förslag är välkomna!

Mvh,
Erik

DSC_1116.jpg
DSC_1139.jpg
DSC_1133.jpg
DSC_1129.jpg
DSC_1124.jpg
DSC_1122.jpg
DSC_1103.jpg
 
Senast ändrad:
Topp