• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster 600 från 1965 SÅLD!

Vintage92

Audemars
2-Faktor
''Säljer nu min Omega Seamaster 600 som är halvdefekt. Det går bara dra upp kronan några varv och då kan klockan gå allt från en sekund till 24h. Tavlan är lite skadad som kan ses mellan ''5-10 över'' på bilderna. Det går inte att ställa datumet. Så detta är ett renoveringsobjekt med goda förutsättningar för den händige? Serialnr börjar på 22 000 000 vilket daterar klockan till 1965 och det är original krona som sitter på den.''

Pris: 1100:- SÅLD

1.jpg


2.jpg
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Re: Bytes: Halv defekt Omega Seamaster 600 mot något roligt?

BUMP!!
Har fått några bra förslag men inget jag direkt fastnat för. Så ös på med mer!!! :)
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Re: Bytes: Halv defekt Omega Seamaster 600 mot något roligt?

Tjena

Är en defekt verkligen värd 800 ?
Inte för att vara sådan, men jag skulle tagit det direkt om någon erbjöd mig det.

Jag kan ha fel dock :)
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Re: Bytes: Halv defekt Omega Seamaster 600 mot något roligt?

CaptainOats skrev:
Tjena

Är en defekt verkligen värd 800 ?
Inte för att vara sådan, men jag skulle tagit det direkt om någon erbjöd mig det.

Jag kan ha fel dock :)

Är glad att jag inte tog dom 800 för 4st som har erbjudit mig runt 1000kr för den och en annan ville byta mot någon av honoms klockor och dra bort 1000 för min, så jag antar att den minst är värt det. Men ingen verka vilja byta mot något roligt som jag är ute efter. Så jag kommer nog ta cash om jag inte får något bra napp inom några dagar.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Re: Bytes: Halv defekt Omega Seamaster 600 mot något roligt?

Oj, jag var verkligen inte otrevlig i mitt inlägg utan frågade mest av nyfikenhet.
Måste ha trampat på ömtåliga tår... ska inte smutsa ner din heliga säljtråd här....
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Re: Bytes: Halv defekt Omega Seamaster 600 mot något roligt?

Bump igen då en köpare drog sig ur!
Kom med bytesförslag eller ett bud?
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Re: Bytes: Halv defekt Omega Seamaster 600 mot något roligt?

Sista försöket annars blir det Tradera för den i helgen. :shock:
 
Topp