• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster 600M Planet Ocean - GoodPlanet - Fullset

Keppe

Omega
2-Faktor
Pris
46000 SEK
Returpolicy
Inom 24h under förutsättning att köparen kan motivera att något i beskrivningen skulle vara helt galet och inte matcha varan.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej KS-vänner,

Säljer nu min Otroligt fina Omega Seamaster Planet Ocean 600M GMT - Good Planet.
Storleken är 43.5mm och referensen är 232.30.44.22.03.001

Klockan i färgkombinationen med den blå urtavlan och orangea detaljerna är en klar vinnare enligt mig.
Tillsammans med visarna i vitt guld skapar klockan ett fantastiskt skimmer och reflektioner i olika ljus.
Klockan är (som bilderna också visar) i det närmaste nyskick, i mitt tycke. Men någon hairline går såklart att hitta.
Den läckra GMT-funktionen är något som sätter ytterligare prägel och funktionalitet till klockan.

Klockan är uttagen 2015.

Kommer som fullset med allt vad det innebär. Till och med inkl. pristag och ytterkartong.
Dessutom följer det med ett blått originalgummi från Omega. Så du kan variera mellan att bära klockan på länk eller gummi.

För mer info: vänligen se nedan länk:

https://www.omegawatches.com/watch-...00m-omega-co-axial-gmt-43-5-mm-23230442203001

Länk till min sida i GG-tråden här på KS:
https://klocksnack.se/threads/keppe.106205/

Nypris: 70000 SEK
Mitt pris: 46000 SEK
Finns i Gävle
Klockan kan skickas med postens värdefrakt efter överenskommelse med köparen.

Tack KS för ett fantastiskt forum och för möjligheten att annonsera.
115.jpg

IMG_6029.JPG
IMG_6033.JPG
111.jpg
IMG_6028.JPG
 
Senast ändrad:
Topp