• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Omega Seamaster GMT *prisbump igen*

supersu

Omega
Pris
20000
Returpolicy
Ingen
Bilder Skickat
  1. Ja
Fuck it. Prisbump till 21000kr, bytes värde och säjlpris.

Nu ner till 20k.

Ja. Vad kan man säga? Vad kan man säga när man har bestämt sig för att skilja sig från sin nuvarande kärlek i strävan efter en ny? Det enda som är uppenbart är att det är dags att gå vidare till det jag faktiskt vill ha.

Därför har jag bestämt mig att sälja (eller byta, skulle hellre byta faktiskt) min Omega Seamaster Professional 300 GMT 50th Anniversary!

Lite info om den:
- 41,5mm diameter
- Urverk är Omega's 1128 (1120 bas med en GMT modul på)
- Ingen service behöv
- Fick en ny bezel för nån månader sen som kostade 3800kr och var nästan omöjlig att få tag på
- Kommer med lådan, ingenting annat
- Skick är ganska bra, men hairlines finns så klart.

Har tänkt lite mer, och kommit fram till att jag kanske är öppen till olika bytesförslag där Speedy är fortfarande högst prioriterat.

Krav på bytes objekt:
- Den ska vara på länk
- Helst en kronograf
- Värdet ska vara samma som min SMP eller mer (upp till 10k SEK i mellanskillnad)
- Kan vara typ Rolex 6694, Omega Planet Ocean, nån slags Breitling, Tudor BB Chrono
- Ej krav på fullset, men den ska inte vara i behov av service
- MÅSTE vara mekanisk (automatiskt, eller manual)
Kom med förslag!

Några bilder (jag vet, inte det bästa kvalitet som finns. PMa mig om du vill har mer):
PSX_20191011_150520.jpg

PSX_20190713_151849.jpg

PSX_20190925_075834.jpg

PSX_20190718_072953.jpg


Stort tack till KS för en härlig plats!
 
Senast ändrad:
Topp