• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage Omega Seamaster Jumbo 2493-5

MrNorrgard

Omega
2-Faktor
Pris
5000 SEK
Returpolicy
Ingen retur om inte klockan är felbeskriven i annonsen
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en Omega Seamaster Jumbo (bumper) Ref 2493-5 med sub sekund. Hammarautomat cal 332. Fetlugg 36 mm (exklusive kronan) Jumbo. Guld på stål. Serienummer.: 1225XXX vilket jag får till ca 1950. Okänd servicehistorik, men tickar och går. Känns dock klonkig, men jag är ingen expert på hammarautomat. Känns som om vikten inte fjädrar tillbaka åt ena hållet. Jag kan skicka film om man man vill. Kronan verkar original vad jag kan se. kan också möjligen vara utbytt, men de är omegaloggan. Bandbredd 18mm. Klockan kommer med brunt skinnband, ej omega men verkar passa rätt bra tycker jag. (bandet på bilderna.)

Sänkt pris med tanke på att den verkar klonkig.
5000:- inkl frakt. Tänker REK med posten. Kan ses i Stockholm för F2F.
Är jag helt fel ute så kom med bud.

Tack KS för annonsplats!
 

Bilagor

  • 2493_06.jpg
    2493_06.jpg
    504.1 KB · Visningar: 48
  • 2493_09.jpg
    2493_09.jpg
    534.2 KB · Visningar: 47
  • 2493_02.jpg
    2493_02.jpg
    272.9 KB · Visningar: 40
  • 2493_07.jpg
    2493_07.jpg
    403.4 KB · Visningar: 43
Senast ändrad:
Topp