- Pris
- 16000
- Returpolicy
- Det löser vi.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Nu är det dags för min sommarkatt att lämna.
Det är en Omega Seamaster chrono olympic collection "London 1948" limited edition från ca 2008.
18500, bump till 18000,bump till 17500, 17000, 16500, 16k, nu e de billigt!
Läs mer här: https://www.omegawatches.com/watch-omega-seamaster-300-m-chronometer-28945191
Klockan är servad i December 2018 med ett års garanti, kopia på kvitto finns.
Medföljer även ett värderingsintyg.
Fint skick,det som finns att anmärka på förutom normala bruksspår är dings på "hornen" på bezel vid 10,11 och 1, se bilder. Inget jag stört mig på men man kan ju alltid byta den om man stör sig.
Medföljer original gummi som dragit åt sig parfymdoft som jag inte lyckats bli av med.
Och ett sailcloth med röd söm.
Inga andra tillbehör.
Uret finns i Mälardalen och säljs helst f2f, om du har referenser.
Kan ev tänka mig byte mot nåt annat roligt dyrare el billigare, testa, det värsta som kan hända är att du får ett nej.
Tack ks för möjligheten att annonsera!
Nu är det dags för min sommarkatt att lämna.
Det är en Omega Seamaster chrono olympic collection "London 1948" limited edition från ca 2008.
18500, bump till 18000,bump till 17500, 17000, 16500, 16k, nu e de billigt!
Läs mer här: https://www.omegawatches.com/watch-omega-seamaster-300-m-chronometer-28945191
Klockan är servad i December 2018 med ett års garanti, kopia på kvitto finns.
Medföljer även ett värderingsintyg.
Fint skick,det som finns att anmärka på förutom normala bruksspår är dings på "hornen" på bezel vid 10,11 och 1, se bilder. Inget jag stört mig på men man kan ju alltid byta den om man stör sig.
Medföljer original gummi som dragit åt sig parfymdoft som jag inte lyckats bli av med.
Och ett sailcloth med röd söm.
Inga andra tillbehör.
Uret finns i Mälardalen och säljs helst f2f, om du har referenser.
Kan ev tänka mig byte mot nåt annat roligt dyrare el billigare, testa, det värsta som kan hända är att du får ett nej.
Tack ks för möjligheten att annonsera!
Senast ändrad: