• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Seamaster Professional

b0rg

Omega
Pris
15000kr
Returpolicy
Nej, då pengarna ska in i annat klockköp.
Bilder Skickat
  1. Ja
Såld
Hej allesammans!

Säljer min Omega Seamaster Professional 41mm från 2009 i förmån för någon annat kul. Byten kan också vara av intresse. Klockan kommer fullset, dvs. Ytter- & innerbox, certifikat, pictogram-kort & instruktionsbok. Klockan håller tiden exakt (quartz) och växlar datum felfritt. Bortsett från swirls/hairlines som finns på länk/spänne så går det att anmärka på en ding kl. 11/12 på vridringen. Inget som jag själv stört mig på (se bild). Låset fungerar fint. Klockan är trycktestad i Mars 2018, kvitto finns.

Kan både ses F2F i Stockholm eller skicka med värde inom Sverige. Betalning gärna med swish :)

Ser fram emot en trevlig affär!

Med vänlig hälsning
DD0063C4-44AF-40EB-9F5F-1F4A45779DFE.jpeg

84F7749F-85A6-4C4F-A778-AAD9746F50B8.jpeg

E8271CEE-E5D5-4CF8-96B6-4A88C2183466.jpeg

73601D01-9D42-4611-A34A-53FC3DD403C1.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp