• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega seamaster svart

LucasLJ

Omega
Pris
32000
Returpolicy
Nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
Det har efter 4 år i min ägo blivit dags att snegla på något nytt att bära på handleden. Säljer därav denna pärla som jag stormtrivts med sedan jag köpte den på forumet för dryga 4 år sedan. Har nyligen haft en urmakare som gått igenom den och inget servicebehov föreligger, har även fixat fjädringen i armbandet för en månad sen. Har kvitto på detta. Tidigare ägare inhandlade denna på gripenbro där det finns ett kvitto på det köpet. Gripenbro garanterar även äktheten. Tillbehör är ett par extra länkbitar och en omega pouch som ska ligga och samla damm någonstans. Klockan har används flitigt och till vardags sen jag köpte den och finns lite deskdives och märken på bandet efter användning! Hoppas att nästa nyttjar den lika flitigt som jag gjort. Osäker på referensen men ska vara från 2016. 42mm, automatiskt urverk.

Enda tänkbara bytet är rolex och pengar från mitt håll självfallet.
Finns i Norrköping.
Välkommen att ta kontakt vid frågor eller flera bilder!
omega 2.jpg

omega.jpg
 
Topp