• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Omega/Sinn/Tudor Vilken?

Vilken skulle du välja

• Omega Seamaster Pro

Röster: 66 30.8%
  • Sinn 856

Röster: 11 5.1%
  • Tudur BB

Röster: 62 29.0%
  • Tudor BB 36

Röster: 75 35.0%

• Totala väljare
    214
Beror helt amvändningsområde och stil. Som många påpekat 36 bb funkar till allt, där ,ed kan den bli lite slätstruken i mina ögon. BB röd är en dressigare dykare som också passar till allt utan stt bli slätstruken så det får bli min röst.

Case closed. En ny BB36 beställd. Bra dialog med säljaren så nu hoppas jag att allt skall gå bra. Många trusted check outs och det jag hitttat här på KS har varit positivt.

Nu blir det till att leta ett snyggt läder... såg ett mörkbrunt Rios1931 19mm på bukten som såg lagom vintage ut:)

Senast ändrad:
Case closed. En ny BB36 beställd. Bra dialog med säljaren så nu hoppas jag att allt skall gå bra. Många trusted check outs och det jag hitttat här på KS har varit positivt.

Nu blir det till att leta ett snyggt läder... såg ett mörkbrunt Rios1931 19mm på bukten som såg lagom vintage ut:)
Grattis du kommer bli nöjd

IMG_0451.JPG
Grattis du kommer bli nöjd
Ja det hoppas jag. Ett Rios 1931 Dunkelbraun 19mm beställt som komplement.

Någon som är sugen på en Tudor Iconaut GMT 20400? har box cert samt 2 läderband och svart gummi band utöver orginal stål länken.
släpper den semester billigt nu.

Bilagor

• Tudor.jpg
    Tudor.jpg
    294 KB · Visningar: 33
Gillar inte BB's krona och seamastern gör inget för mig. Det lämnar 856an kvar men isåfall hade jag hellre tagit 856 utc eller 857 utc.

Blir ju nyfiken på om BB36-valet blev en keeper nu ett år senare?:) kanske en bild på klockan på lädret?
yes jag har blivit hooked på samma klocka...

Jag är själv i samma val, omega smp eller tudor bb 41. Det lutar mer åt tudor då nodate känns fräscht och den är lite mer ovanlig i mina kretsar.

Har verkligen gillat bb36. Nu såld och har en Seiko tonfisk sbbn035 på handleden just nu. En ny Omega SMPc kommer på måndag:)

Tillbaka
Topp