• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega SM300 WatchCo

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Pris
33000
Returpolicy
Enl. Överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Har blivit lite rastlös och lägger därför ut den här helt underbara Omega SM300 watchco. Förbehåller mig rätten att ångra mig dock inte under pågående affär.

Australiska WatchCo var ett auktoriserat servicecentret för Omega. Watchco ägde lager av New Old Stock (NOS) omega orginal delar. Allt på klockan är alltså Omega orginaldelar monterat av WatchCo.

Kommer på en 1171 länk med 663 ändlänkar samt ett svart omega orginalnato.

Mycket fint skick. Inga repor eller dings. Enstaka hairlines. Tidigare ägare har noterat något eventuellt dammkorn på insidan av glaset som jag själv aldrig har märkt av.

Servicehistorik okänd och har ej trycktestat den.

Medföljer gör även ett svart original Omega Nato.

F2F i Stockholm möjlig för medlemmar med referenser.
BE3AC67D-E6D0-485A-A761-703967B7CDAE.jpeg
2E6E4B68-175E-4D4C-851B-2A03B947D761.jpeg
48E33163-0659-4C32-8DD0-E885E617F593.jpeg
 
Topp