• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega SMP 300m Svart

LucasLJ

Omega
Pris
29000
Returpolicy
Det tar vi vid f2f
Bilder Skickat
  1. Ja
1660561594125.png
1660561613740.png

Hejsan! Då jag ägd denna skönhet i snart 2 år så känner jag att det är dags för något nytt på handleden. Uttagen 2016, köpt av tidigare ägare på Gripenbro som garanterar äkthet. Inga papper eller cert, medföljer en omega pouch att förvara den i. Trycktestades förra veckan och jag anser att den håller tiden väldigt bra. Är mestadels intresserad av del byte till en dyrare klocka. Först och främst Rolex, Tudor undanbedes! Skicka förslag så hörs vi i DM. Gör helst affär f2f , finns i Norrköping och Gävle men har även vägarna förbi Stockholm. Mer bilder och info bara att höra av sig! Allt gott/Lucas.
 
Senast ändrad:
Topp