• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega SMP GMT *prisdump*

Sond

Patek
Ska se om det finns något intresse för min fina Omega Seamaster GMT (2234.50.00). Den servades under sensommaren förra året hos AD och har därmed mer än ett år kvar på garantin. Klockan är i mycket fint bruksskick vilket innebär att det finns en del hairlines på länk och boett. Men inget som på något sätt avviker från normalt enkelt brukande. Möjligen kan man se en antydan till åldrande lysmassa, vilket bara gör klockan mer attraktiv. Det finns dock en repa på glasringen som är lite mer än en hairlines. Den är dock inte större än att den är svår att fånga på bild vilket jag försökt på sista bilden.

Annars finns inte mycket mer att säga än att klockan enligt mig är från den mest lyckade designperioden av den moderna Seamastern. Lumen är dessutom som ett litet kärnkraftverk. Länken passar mig som har 19,5 cm handled och är den normalt sett mest eftertraktade modellen.

IMG_0537.jpg
IMG_6974.jpg
IMG_9166.jpg
IMG_0533.jpg
IMG_6642.jpg

IMG_1481.jpg

IMG_9159.jpg


17000 16000 15000 14500 14000 via Swish eller f2f i Stockholm. Klockan kan skickas eller f2f i Stockholm. En Rolex 1675, möjligen också 16750, kan vara av intresse som bytesobjekt med pengar upp, såklart. Frågor eller fler bilder via PM. Kanske ska säga att jag inte är i behov av pengar så jag undanber mig tokprutningar eller Blocketbyten, typ skottkärra eller nästan ny gasolgrill..;)
 

Sond

Patek
Passa på att köpa en fantastisk klocka. Jag gör en prisjustering till 16000 inkl värdefrakt. Säljs den inte för detta dras den tillbaka nästa vecka.
 

Sond

Patek
Jag har fått en hel del bytesförslag. Inget har riktigt passat mig. Men för att vidga bytesförslagen samtidigt som jag försöker smalna av dem så skriver jag GULD..:) Om du har någon fin guldklocka på mellan 35-37 mm. med vit, Silver eller Champagnefärgad tavla(alltså ljus) så kan jag gärna ta in det i byte. Inte möglig utan i bra skick. Inga komplikationer tänker jag mig. Visst är jag besvärlig? Slutar väl med att jag behåller den..:)
 

Sond

Patek
Får en del bra bytesförslag, men ännu inget som passat riktigt. Så slå till nu och få den perfekta sommarklockan som passar även på hösten, vintern och våren!
 
Topp