MathiasNKPG
Omega
- Pris
- 27000
- Returpolicy
- Ja, inom en vecka från leverans. Retur skickas på köparens bekostnad.
- Bilder Skickat
-
- Ja
Hello KS!
Som nybliven husägare kan jag inte längre motivera en större klocksamling. Tyvärr får denna trotjänare gå vidare och ersättas av något så sorgligt som ett nytt proppskåp, virke till en uteplats eller liknande. Med förhoppning om att klockan når en tryggare tillvaro utan hot från växande renoveringsutgifter lägger jag ut min SMPc till försäljning.
Omega Seamaster Diver 300m
Ref: 212.30.41.20.03.001 (Blå tavla, 41mm )
Uttagen 4/11-15 på Gassan.
Full set, inklusive originalkvitto.
Skickas, alt. F2F i Norrköping.
Skick: Se bilder - I gott använt skick med hairlines på clasp, länk och boett. Mindre ding på bezel ovanför 40. Inga märken från bandbyte. Håller tiden väl.
Trycktestad september 2021, godkänd till 200M.
Service:
Ingen, utöver garantiärende - täthetsservice 06/2018.
Tackar ödmjukast Klocksnack för möjligheten att annonsera!
Som nybliven husägare kan jag inte längre motivera en större klocksamling. Tyvärr får denna trotjänare gå vidare och ersättas av något så sorgligt som ett nytt proppskåp, virke till en uteplats eller liknande. Med förhoppning om att klockan når en tryggare tillvaro utan hot från växande renoveringsutgifter lägger jag ut min SMPc till försäljning.

Omega Seamaster Diver 300m
Ref: 212.30.41.20.03.001 (Blå tavla, 41mm )
Uttagen 4/11-15 på Gassan.
Full set, inklusive originalkvitto.
Skickas, alt. F2F i Norrköping.
Skick: Se bilder - I gott använt skick med hairlines på clasp, länk och boett. Mindre ding på bezel ovanför 40. Inga märken från bandbyte. Håller tiden väl.
Trycktestad september 2021, godkänd till 200M.
Service:
Ingen, utöver garantiärende - täthetsservice 06/2018.
Tackar ödmjukast Klocksnack för möjligheten att annonsera!