- Pris
- 35000
- Returpolicy
- Ingen vid f2f, annars efter överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Säljes en Omega Speedmaster 3570.50.00 från 2006.
Den har blivit moddad med ”Italian Albino” tavla samt visare, sjävklart Omega OEM, och orginal tavla samt visare medföljer vid köp.
Den fick en komplett service samt polering hos Omega november 2017 med servicegaranti som gäller fram till november 2019.
Den kommer fullset med box, pictogram, garantikort, fullängd på länken osv.
Klockan är i mycket fint skick utan skador men spår av användning finns givetvis.
Pris: 35 000:-
Jag kan eventuellt tänka mig att byta den mot något roligt i ungefär samma prisklass, kom gärna med förslag
Mest intressant är Panerai och GS, eller varför inte nya Seamastern?
Bytesvärdet är samma som försäljningspriset.
Länk till min referenstråd finns här: https://klocksnack.se/threads/risto85.105262/
Jag bor i norra Västmanland och kan tänka mig att åka några mil för en f2f, alternativt kan den självklart skickas efter fullt erlagd betalning.
Tack KS för möjligheten att annonsera!
Väl mött!
Den har blivit moddad med ”Italian Albino” tavla samt visare, sjävklart Omega OEM, och orginal tavla samt visare medföljer vid köp.
Den fick en komplett service samt polering hos Omega november 2017 med servicegaranti som gäller fram till november 2019.
Den kommer fullset med box, pictogram, garantikort, fullängd på länken osv.
Klockan är i mycket fint skick utan skador men spår av användning finns givetvis.
Pris: 35 000:-
Jag kan eventuellt tänka mig att byta den mot något roligt i ungefär samma prisklass, kom gärna med förslag
Mest intressant är Panerai och GS, eller varför inte nya Seamastern?
Bytesvärdet är samma som försäljningspriset.
Länk till min referenstråd finns här: https://klocksnack.se/threads/risto85.105262/
Jag bor i norra Västmanland och kan tänka mig att åka några mil för en f2f, alternativt kan den självklart skickas efter fullt erlagd betalning.
Tack KS för möjligheten att annonsera!
Väl mött!
Senast ändrad: