• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Risto85

Risto85

Cartier
2-Faktor
Lämna gärna en kommentar ifall vi har gjort någon affär tillsammans och hur du upplevde att det gick :)

Tack på förhand och väl mött!
 

Andols84

Breitling
Jag har köpt en Breitling f2f av @Risto85! En väldigt positiv upplevelse. Snabb respons, trevligt bemötande och smidigt affär utan överraskningar.
100% goodguy. Rekommenderas starkt.
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en Rolex till @Risto85. Vi träffades halvvägs i vårt avlånga land och gjorde upp affären över en fika. Väldigt trevlig och jag gör gärna affärer med honom igen. 100% good guy :)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Gjort en f2f affär och hur smidig affär som helst, både trevlig kontakt innan och pratstund. Gör gärna fler affärer i framtiden :)
 

Isen

Breitling
Köpte en Seamaster av @Risto85. Hade tur att han passerade mina trakter så vi möttes upp och gjorde affär.
Lite strul för mig med betalningen när Länsförsäkringar ändrat beloppsgränserna för swish men löstes på några minuter.
100% good guy :)
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär. En lång härlig dialog där tillslut alla va nöjd.
Kommer göra det igen om jag får möjlighet!:)
 

Bondegatan

Cartier
2-Faktor
Har köpt en Rolex :rolex: f2f av @Risto85
Har bara positiva saker att säga och gör gärna fler affärer framöver. Han har stort klockkunnande, realistiska bilder och ett seriöst bemötande. 100% GG!
 

Oron

Panerai
Mottog idag en Seiko LX, köpt av @Risto85. Klockan motsvarade beskrivningen, och var paketerad efter konstens alla regler. Reptilsnabb postning av klockan! Mer ”Good Guy” än så går inte att bli.
Tack för snabb och smidig affär:)
 

pelagos1

Cartier
2-Faktor
Gjort affär igen med @Risto85, denna gång ett distansbyte. Allt var i sin ordning och väldigt välpackat och snyggt gjort. Som vanligt trevligt och är supernöjd. 100%GG
 
Topp