• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega speedmaster 005 -20

Exilnorrlänning

Cartier
Pledge Member
2-Faktor
Pris
45000
Returpolicy
Nej, F2F där du får inspektera klockan. Garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu min Speedy uttagen av mig i slutet på september -20.
Fullset givetvis med den magnifika boxen. Alla tillbehör orörda.
Länken är praktiskt taget också oanvänd,då jag i stort sett bara använt klockan på olika band.
Klockan är i ytterst gott skick. Då delar av klockan är polerad finns det säkert nån hairline. Har alltid varit försiktig vid bandbyte och tejpat luggarna, så märken på undersidan luggar är minimalt.
Plexit är repfritt så vitt jag kan se.

Ett toppex, uttagen strax innan den slutade tillverkas.

Nån fotograf kommer jag aldrig bli men vid begäran kan jag försöka ta bättre bilder i tillfredsställande ljus.
Försäljning F2F enligt ök i Mälardalen.
Så får du själv inspektera klockan.

Vill att du har referenser och vi skriver kvitto efter affär som sker med Swish.

Kan ev ta billigare ur som dellikvid upp till ca 20k. t.ex: BB36, Sjöö Rsc 36 eller kom med förslag. Det värsta som kan hända är ett nej. :) Bara klockor i gott skick utan servicebehov.

Referenser:
IMG_20211204_174259.jpg
IMG_20211204_174225.jpg
IMG_20211204_174210.jpg
IMG_20211204_174131.jpg
IMG_20211204_174127.jpg
IMG_20211204_173802.jpg
IMG_20211204_173725.jpg
 
Topp