• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster 005

Pris
49 500 SEK
Returpolicy
Nej då annan klocka ska köpas (självklart ja om något inte skulle stämma)
Hej gänget! Funderar nu på att sälja min speedy 005 som jag plockade ut på svensk AD oktober 2020. Den sitter just nu på ett aftermarket läderband men jag kommer byta till stållänken vid eventuell försäljning. Klockan kommer fullset med allt vad det innebär för den stora boxen. 2 extraband, lupp, böcker mm och självklart cert.

Klockan behöver nog annars ingen större beskrivning. Skicket är väldigt bra, även stickern på boetten sitter kvar. Finns lite hairlines på claspen.

Säljer då jag tittar på att införskaffa nytt.

Endast f2f i Stockholm och idag 13/7 först till kvarn.

Vid eventuella frågor är det bara att skriva! Byte är inte aktuellt för denna då jag kikar på en specifik klocka just nu :)

tempImageZb9mpZ.png
tempImage6UolmU.png
tempImage7Wnhj4.png
IMG_5011.jpg
tempImage5X7l0k.png
 
Senast ändrad:
Topp