• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster 57 - 2017 Nu 46K!

Capeland

Cartier
Pledge Member
Pris
46000
Returpolicy
Ingen retur. Under garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
Över 40K under listpris !
Lite flipsugen, så fundera på att sälja en av min favoriter. Speedy 57 med grymma 9300 urverket.
Har allt som Månklockan inte har, dvs automatiskt urverk, safirglas samt vattentät till 100 meter, sålunda ett bra komplement :)

Storleken är 41,5mm så den passar de flesta handleder. Uttagen i Sverige 2017-12 med stämplat certifikat. Under garanti.
Fullset såvitt jag förstår med boxar, cert, extra länkbitar mm. Mycket fint skick, men finns lite deskdives på länken efter normal användning.
Trycktest och gångkontroll gjord 2021.

Listar 87.600:-, tänker mig 50.000:- Nu 48.000:-. Sista PB 46.000:- P&K! Svara endast om du är seriöst intresserad. Inga byten till detta pris. Finns på västkusten. Kan skickas med värdefrakt. Tack KS


TECHNICAL DATA​

  • Between lugs: 20 mm
  • Bracelet: steel
  • Case: Steel
  • Case diameter: 41.5 mm
  • Dial colour: Blue
  • Crystal: Scratch‑resistant sapphire crystal with anti‑reflective treatment on both sides
  • Water resistance: 10 bar (100 metres / 330 feet)



IMG_0682.jpg
IMG_0684.jpg
IMG_0685.jpg
IMG_0689.jpg
 
Senast ändrad:
Topp