• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster 57 9300

Noxin

Omega
Pris
46000
Returpolicy
Ingen
Bilder Skickat
  1. Ja
Är lite sugen på att testa något annat, öppen för förslag. En Black Bay GMT kanske?

Köpte klockan här på KS i Höstas. Full set, uttagen 2016. Den är i gott skick men såklart finns det lite ytliga deskdive repor, mest på länken. Boetten är nästan helt i nyskick, bara några få små märken som jag har svårt att ens få med på bild. Håller tiden jäkligt bra med (se bilderna). Klockan finns i GBG och jag gör helst affär F2F. Pengar upp till mig om det blir bytesaffär.

Teknisk info om klockan (https://www.omegawatches.com/watches/speedmaster/speedmaster-57/the-collection/product):
  • Between lugs: 20 mm
  • Bracelet: steel
  • Case: Steel
  • Case diameter: 41.5 mm
  • Ref. 331.10.42.51.01.002
  • Movement calibre 9300.
  • Dial colour: Black
  • Crystal: Scratch-resistant sapphire crystal with anti-reflective treatment on both sides
  • Water resistance: 10 bar (100 metres / 330 feet)
    IMG_2394.JPG
    IMG_2395.JPG
    IMG_2540.JPG
    IMG_2453.JPG
 

Bilagor

  • IMG_2540.JPG
    IMG_2540.JPG
    182.6 KB · Visningar: 7
  • IMG_2395.JPG
    IMG_2395.JPG
    144.8 KB · Visningar: 7
  • IMG_2394.JPG
    IMG_2394.JPG
    146.7 KB · Visningar: 6
  • IMG_2453.JPG
    IMG_2453.JPG
    87.5 KB · Visningar: 8
Senast ändrad:
Topp