- Pris
- 17500
- Returpolicy
- Inom 24h om beskrivningen inte stämmer.
- Bilder Skickat
- Ja
Omega Speedmaster Automatic gjord för den japanska marknaden under 90-talet. Detta exemplar är från 1996 om jag inte missminner mig. Klockan är i gott skick med något enstaka spår av normal användning. Tavlan är fantastiskt blå och är svår att göra rättvisa på bild men jag har iaf försökt.
Denna klocka har Omega cal 1155 med 17 sköna juveler baserat på ett ETA verk. Alltså inte den version med dubbla verk (piggy back) som det surras så mycket om. Gångtiden är enligt specc 42h.
Klockan blev servad i oktober 2017, kvitto finns på detta, och funkar som den ska.
Certifikatet saknas men det finns ett äkthetsintyg.
Klockan kommer på Omega orginallänk som bör ta en handled upp till 20mm och ett fräsigt brunt rallyläder. Klockan mäter 39 sköna millimeter och är utrustad med Safirglas.
Med följer även ett Omega service etui.
Jag ser helst en ren försäljning men byter mot en Maurice Lecroix Aikon (inte svart tavla) plus pengar åt mitt håll.
Väl mött
//Peter
Denna klocka har Omega cal 1155 med 17 sköna juveler baserat på ett ETA verk. Alltså inte den version med dubbla verk (piggy back) som det surras så mycket om. Gångtiden är enligt specc 42h.
Klockan blev servad i oktober 2017, kvitto finns på detta, och funkar som den ska.
Certifikatet saknas men det finns ett äkthetsintyg.
Klockan kommer på Omega orginallänk som bör ta en handled upp till 20mm och ett fräsigt brunt rallyläder. Klockan mäter 39 sköna millimeter och är utrustad med Safirglas.
Med följer även ett Omega service etui.
Jag ser helst en ren försäljning men byter mot en Maurice Lecroix Aikon (inte svart tavla) plus pengar åt mitt håll.
Väl mött
//Peter
Senast ändrad: