• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Omega Speedmaster Broad Arrow 321.10.42.50.01.001 SISTA-SISTA BUMPEN (på allvar denna gång): 30k

Pris
30000
Returpolicy
Om inte äkta
Bilder Skickat
  1. Ja
Klocksnack, vad väntar ni på? Garanti kvar, box, papper...

Drar tillbaka denna nästa fredag om ingen vill ha o_O

Säljer min Omega SM BA, som är i mycket bra skick. Det finns små ytliga repor på spännet, vilket tyvärr är mer eller mindre omöjligt att undvika på den här rackaren, även för en pedant som jag. Fler bilder på begäran.

Klockan är inhandlad från Watchfinder i oktober 2020 och den har därmed lite drygt ett års garanti kvar från dem. Servicehistoriken är okänd, men Watchfinders urmakare bedömde att service inte var nödvändig vid köptillfället. Klockan håller tiden och all funktionalitet med kronograf etc fungerar som "en klocka".

Garantikortet säger 2014 så gissar på något sådant i modellår.

Detta är kaliber 3313 (Frederic Piguet-bas), med öppen baksida.

Förbehåller mig naturligtvis rätten att sälja till den köpare som känns bra och seriös (kanske bara finns sådana här iofs).

Jo just det, jag tryckte den hos Stjärnurmakarna förra veckan och den ÄR tät till 10 ATM. Har dock lyckats slarva bort mät-kvittot. Men på heder och samvete; man kan bada med den om man ger fan i att ta tiden under ytan.

Säljes helst F2F såklart, men vågar man handla på distans får man det, givet att man förstår riskerna.

Hoppas någon med lite bredare handled är sugen!

TILLÄGG: Armbandet är för en handled på 17cm, och det finns dessvärre inga extra-länkar. För att undvika djup besvikelse hos köparen.

Bilagor

• IMG-2514.jpg
    IMG-2514.jpg
    451.5 KB · Visningar: 130
  • IMG-2513.jpg
    IMG-2513.jpg
    539.8 KB · Visningar: 126
  • IMG-2511.jpg
    IMG-2511.jpg
    350 KB · Visningar: 134
Senast ändrad:
Tillbaka