• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Speedmaster Broad Arrow XL

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Jag fick nys om den här när den dök upp, tyckte då att det var ruskigt fin - tycker fortfarande så.
Fast, jag ser inte den någonstans. Har aldrig sett den dyka upp i någon unboxing på klockforum eller så. Gillar inte folket den?

omega-speedmaster-broad-arrow-xl.jpg
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Aquaracer2 skrev:
Det hände mycket saker på en gång på tavlan där.
Visst gör det det. Jag är i vanliga fall vän av minimalism ...men det är något med Geneva stripesen tillsammans med hålade subdials som tilltalar mig.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Grundproblemet är nog att känslan blir "aha, variant nr 472 av speedmaster"

Men visst, den var ganska slick om än lite plottrig som föregående talare sa
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Jag vet inte, jag gillar den. Tror att den upplevs mer clean än vad den ser ut att vara.

DSC_1154.jpg

DSC06800.jpg

DSC_1118.jpg
 

Rber

Audemars
2-Faktor
daviden skrev:
Jag vet inte, jag gillar den. Tror att den upplevs mer clean än vad den ser ut att vara.
Ser helt klart bättre ut på dessa bilderna än den första, vet inte varför. Gillar nog lite ändå!
 

Hardy

Thug
Ta bort de stora siffrorna eller hönsnätet i ringarna. spelar ingen roll vilket.

då skulle den bli kanon!
 
Topp