Mycket väl författat. Och en fin klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Du har helt rätt i det du säger. Personligen har jag lärt mig att gilla rotorn i klockanVälgjord recension. Tack för den.
Angående uni-directional vs bi-directional så är det en lika infekterad debatt som "vad smakar bäst, Pepsi eller Coke?"En uni-directional rotor har lite lättare att engagera uppdragningsmekanismen (mindre moment behövs). Bi-directional drar å andra sidan åt båda hållen - dock så blir mekanismen som för över rotorrörelsen till fjäderenergi lite mer komplicerad (läs: lite högre risk för krångel.)
Vad är bäst? Vet ej. Men det är häftigt när rotorn spinner vilt![]()
Jajemän, visst var det det!Fick äran att tests någons på ett gtg i Malmö i somras..sjukt fin!
Var det din kanske ?![]()
Absolut, men FOIS är också superfinRiktigt snygg är den![]()
Mycket. Var ett trevligt gtg!Absolut, men FOIS är också superfin![]()
Yes box!Mycket. Var ett trevligt gtg!
Kul att höra och tack ska du ha!Jag har precis läst igenom hela tråden. Tack för en genomtänkt och välskriven recension. Fin klocka!