• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Omega Speedmaster head only

Bluegene

Omega
Pris
15000
Returpolicy
Ingen retur eller efter överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
OBS!! OBS Tillbakadragen pga ny information. Jag verkar ha rört ihop det med serienumret och därmed också priset! Jag måste undersöka detta vidare innan jag eventuellt går ut med ny annons! Stort tack till Admin och några andra medlemmar som gjorde mig uppmärksam på saken!

................................................................

Då min nezumi voiture får den mesta tiden på handleden och en Yema superman ska inhandlas får min kära Omega gå!

Säljer därför en Omega Speedmaster 145.0022, head only. Serienummer 87Xxxxx så troligen runt 2010? Eller åtminstone senare än 2008 om jag tolkat serienummer-listorna korrekt. Rätta mig gärna
20200318_184115.jpg

Okänd servicehistorik. Tappar ca 20sek/dygn. (har inte mätt upp detta exakt)

Köpte denna av en pantbank för några år sedan så har därför inte någon historik. Den har lite repor och hairlines samt repor i glaset och någon Ding men inget jag tänker så mycket på när den bärs. Har däremot försökt förstärka detta i bilderna för att ge en rättvisande bild. Jag tycker dock att klockan upplevs i bättre skick än vad bilderna visar. Nedan bild visar största dingen, sen finns det en liten ding på bezel kl 13.
Screenshot_20200317-233957_Gallery.jpg


Då jag haft den sedan 2014/2015 och inte servat den kan det vara på tiden. Jag har dock inte stört mig på att den tappar 20sek/dygn. Den nollställer korrekt och alla funktioner fungerar felfritt. Har inget att jämföra med men tror att den kan anses lite "trög" i uppdraget.

Låter bilderna tala för skicket. Kan skicka mer bilder om det är av intresse.
20200130_200439.jpg

20200130_200337.jpg

20200130_195617.jpg

20200130_195638.jpg

Screenshot_20200317-233957_Gallery.jpg
Screenshot_20200317-233957_Gallery.jpg
Screenshot_20200317-233957_Gallery.jpg

Klockan skickas mot förskottsbetalning
 
Senast ändrad:
Topp