• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Speedmaster Pro 1983 - fjäder paj

David

Bödeln
Utan att uttala mig om värdet i övrigt (kan absolut noll när det gäller Omega) så finns det inte mycket som slår känslan av en nyservad klocka. Jag köper helt klart hellre "servicehistorik okänd" billigare och lämnar in för service direkt.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Utan att uttala mig om värdet i övrigt (kan absolut noll när det gäller Omega) så finns det inte mycket som slår känslan av en nyservad klocka. Jag köper helt klart hellre "servicehistorik okänd" billigare och lämnar in för service direkt.
Beundransvärt, men troligtvis ovanligt. Ingen vill väl vara utan sin nyköpta klocka?
 
D

Deleted member 1154

Guest
vi får se, nu får jag i lugn takt leta upp en bättre och fungerande :)
 
D

Deleted member 1154

Guest
klockan är nu returnerad och pengarna åter... min kollega är glad ändå.
säljaren ville laga klockan och undrade om jag var intresserad att köpa den igen.... ikke
 

Fadershan

Patek
Bump! Funderade lite på en 145.022 o började kolla priser på chrono24 bl.a. Runt 30 ca.. Halkade såklart in här och hittade tråden. Rätt sjuk prisutveckling på 2.5år?? Det i sig får mig att backa ;)
 
Topp