• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Professional (38tkr)

3R1K

Cartier
2-Faktor
Pris
38tkr
Returpolicy
Hederssak, enligt ö/k
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Säljer min fina Speedmaster Professional Moonwatch. Det är referensnummer 3572.50.00 från ca 1999-2000, alltså med hesalite glas och öppen baksida.

Klockan är i mycket fint skick med få hairlines eller spår av bruk samt minimal stretch i armbandet. Vassa kanter och fina blanka/borstade ytor ger inga ommedelbara indikationer på dåliga poleringar eller dylikt. Uppvridningen är mjuk och fin, kronograf pushers känns bra och allting fungerar felfritt utan indikation på servicebehov. Den går +5/6 sekunder per dygn enligt mina bruksmätningar. Armbandet ska passa handleder upp till ca 19cm estimerar jag. Säljes som den brukas - watch only.

Affär kan göras face-to-face i skåne eller så kan jag skicka klockan spårat & försäkrat.

Hör av er vid frågor eller funderingar.

DSC_1165.JPG
DSC_1173.JPG
DSC_1164.JPG
DSC_1169.JPG
DSC_1170.JPG
DSC_1172.JPG
 
Topp