• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Professional

bluetrain

Cartier
Pris
28500
Returpolicy
Nej, då köp endast görs f2f
Bilder Skickat
  1. Ja
Klockan är uttagen på Hukes i Malmö november 2007 och jag är andra ägaren och den har varit i min ägo sedan 2008. Fullset inklusive inköpskvitto.

Skick? Enligt bilderna i första hand. Ska något tilläggas så ska man vara riktigt petnoga så visst, där finns några deskdives på spännet och ngn pytteliten ding kl 3 och kl 7 på bezeln (svårt att fånga på bild) men generellt skulle jag nog säga att skicket är alldeles utmärkt givet sin ålder. Har varit väldigt rädd om klockan och vårdat den väl.

Fick service (kvitto finns) 2016 så dyr service är inget att bekymra sig om på ett par år iaf. Den är opolerad sedan ny. Personligen tycker jag inte man bör polera sin klocka i onödan. Självklart ingår också ett Omega (OEM) velcro-strap som är skulle jag säga radikalt underlättar om du t ex ska ha den på en astronautdräkt eller liknande.

Byten? Ja det är två byten som kan vara aktuella (inga andra tyvärr) Rolex Explorer II 16570 (vit el svart) eller en rolex lady datejust 31mm med presidentlänk.

Klockan skickas inte utan affär/byte görs upp f2f i malmö/lund med omnejd så att båda kan försäkra sig om klockans skick och övriga attribut innan köp.

IMG_4376.JPG


IMG_4385.JPG


IMG_4380.JPG


IMG_4381.JPG


IMG_4378.JPG


IMG_4379.JPG
 
Topp