• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Racing 40 mm - uttagen oktober 2017 - gärna byte mot dressur

Borone

Cartier
2-Faktor
Pris
27000
Returpolicy
Enligt ök
Bilder Skickat
  1. Ja
F662E57E-7C23-41A9-8B92-63F69E4375E3.jpeg
30AA3414-FCED-457B-BF02-D944274D1830.jpeg
256B87EC-6077-4155-83FF-F6C8BE6373CE.jpeg

Beskrivning

Omega Speedmaster Racing 40 mm med Omega Co-axial kaliber 3300. Svart tavla, kronograf, tre sub dials (sekund-, 30 minuters- och 12 timmarsvisning), silverfärgade visare, lume på tim- och minutvisare och index, datum klockan 6. Kommer med Omegas klassiska 5-dels originallänk. Safirglas med dubbelsidig ar-behandling.

Specifikationer
Referens: 32630405001001
Urverk: Omega Kaliber 3300
Storlek: 40 mm
Höjd: 15 mm
Bandbredd: 19 mm
Vattentålighet: 100 m

Skick
Fint skick, utan varken dings eller andra tydliga märken på boetten. Hairlines finns naturligtvis. Bandet och låset har tydligare bruksspår, men allt är som sagt överlag i fint skick. Felfritt glas. Gångavvikelse -5 spd (inom COSC) mätt över 24 timmar. Kronografen nollar perfekt. Klockan är uttagen i oktober 2017 och garantin gäller fyra år, så klockan är mao fortfarande under garanti.

Tillbehör
Klockan kommer i Omegas stora trälåda (den nya, som ersatt de röda boxarna), med garantikort, pictograms, extra länkbitar, pinne för att sätta datum, hang tag och manual (fullset, såvitt jag vet).

Försäljningsvillkor och eventuella byten
Jag bjuder på rekommenderad frakt. Vill du att jag skickar på annat sätt så löser vi säkert det. Kan också ses i Stockholmsområdet för en affär f2f.
Intresserad av alla möjliga byten. Helst dressur, gärna udda modeller från kända tillverkare. Maximalt 40 mm. Både mekaniska, kvarts och LCD går bra. Exempel: Cartier i alla varianter, Nomos, Junghans, Rolex Cellini, Grand Seiko, Citizen Chronomaster, Patek, Vacheron Constantin. Skicka gärna förslag på byte och inkludera helst bytesvärde och lite information om skick etc. Bytesvärdet sätter jag till 27k, vilket är samma som jag själv gav för klockan tidigare i år här på KS. Maximal mellanskillnad från mitt håll är 20k.
 
Senast ändrad:
Topp