• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ursula

Omega
Pris
19000
Returpolicy
Om något inte stämmer
Bilder Skickat
  1. Ja
En fin Omega Speedmaster Automatic (känd som "Reduced") säljes. Speedmaster behöver ingen närmare introduktion och detta är alltså versionen på 39mm med automatiskt urverk. Den är alltså snäppet mindre än den vanliga Speedmastern och du slipper dra upp denna manuellt.

Årgången är enligt vad jag vet 2002 på denna och klockan kom i min ägo under 2017. Föregående ägaren hade servat den år 2015 (kvitto finns ej) och jag lämnade själv in den på en rejäl service 2019 (kvitto finns) då man bl.a. bytte i princip alla pinnar i länken så den är fräsch och stark. Servicen kommer med garanti.

Klockan går alldeles utmärkt och skicket är bra med tanke på åldern, kan skicka mer bilder om det är av intresse. Kommer på originallänken och skickar även med ett racingläder som är rätt läckert. Kan även skicka med en bra förvaringsbox vid köpet.
UPPDATERING: Har fått en del frågor om längden på länken, jag har satt på tre extra länkbitar och det går även att justera lite grann vid spännet så den kommer att funka för även de största handleder.

Klockan har använts varsamt och förvarats i winder. Länken har tvättats i ultraljudstvätt regelbundet för att hållas ren och fräsch.

Bara att fråga på om ni undrar något! Kan mötas F2F för affär i Linköping och Stockholm eller skicka klockan mot förhandsbetalning.

UPPDATERING: Förutom de bilder som finns här i annonsen har jag även laddat upp en del närbilder HÄR för att du ska kunna avgöra skicket bättre.
Länk: https://imgur.com/a/C1joX7z

Bilder:
IMG_20180108_083834(1).jpg
IMG_20190208_213002.jpg
IMG_20190208_213025_Bokeh.jpg
IMG_20190208_213048_Bokeh.jpg
IMG_20190208_213120_Bokeh.jpg
IMG_20190409_132913.jpg
 
Senast ändrad:
Topp