• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega speedmaster

JDQ

Panerai
2-Faktor
Pris
39500kr
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej

Jag funderar på att byta min Speedmaster 005 mot något annat trevligt. Klockan är uttagen av mig från svensk AD i september 2019 och kommer självklart med samtliga tillbehör. Skicket skulle jag beskriva som väldigt bra med någon mindre hairline på låset.

Intressanta byten är främst en IWC Ingenieur (40mm med integrerade länk), IWC Aquatimer (42mm integrerade länk helst i stål men titan kan fungera), Nya Seamaster(blå eller svart måste komma med gummi. Kommer den även med länk kan det också fungera men är inte ett måste) eller eventuellt en 39mm Rolex OP(grå, blå eller vit tavla).

Jag förbehåller mig rätten att dra tillbaka klockan om jag skulle ändra mig men självklart inte under pågående affär. F2F affär med medlem som har goda referenser kommer att prioriteras. Klockan förvaras ej i hemmet så lite framförhållning krävs vid affär.

Bara att slänga iväg ett PM om det skulle vara några funderingar.:)
/JDQ
2947F169-D501-423B-BE63-86601FACA4CC.jpeg
52CB33A8-426B-46B1-991A-965765797DAF.jpeg
168413CD-FE0E-47A9-ADBD-6EA25F61175B.jpeg
DF629624-C0CD-4329-8D6A-31A55DB6AD2C.jpeg
0A2C815D-E2A1-4A4D-8793-3B10B3A5306E.jpeg
 
Topp