• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster

Pris
33000
Returpolicy
Vid överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu min fina speedy från 2005 som jag köpte här på forumet i höstas då pengarna ska gå till lägenhetsköp och eventuellt en kul sommarbil. Klockan är i mycket gott skick med några få hairlines på lås och band. Servad för ett år sedan på Stjärnbackens ur för 6500kr och dokumentation på detta finns. Har varvat denna med mina andra klockor så har inte använts dagligen, den återställer kronografen perfekt och tickar på precis som den ska.
Fullset med box, ytterbox, cert, instruktionsbok. Tyvärr är inte originalkvittot kvar. Är priset inte fullkomligt rätt så är det bara att komma med förslag.

Klockan finns i västra götaland, kan eventuellt tas med till Stockholm vid affär eller skickas med värdefrakt. Har en del referenser från tidigare affärer som hittas här: https://klocksnack.se/threads/solstickan.108770/
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen ifall jag ångrar mig, säljer två av mina klockor just nu. Kommer inte dra tillbaka vid pågående affär däremot.
År: 2005
Fullset: Ja
Ref: 3570.50.00

Hör av er vid fler frågor eller om ni vill ha fler bilder så ordnar jag det.

Tackar KS för ett fantastiskt forum och annonsplats!


/Solstickan

IMG-1407.jpg
 

Bilagor

  • IMG-1398.jpg
    IMG-1398.jpg
    301.5 KB · Visningar: 12
  • IMG-1408.jpg
    IMG-1408.jpg
    300.4 KB · Visningar: 13
  • IMG-1400.jpg
    IMG-1400.jpg
    356.4 KB · Visningar: 13
Topp