• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

rstattin

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Pris
30000
Returpolicy
Ingen retur om inget skulle vara generalknas
Bilder Skickat
  1. Ja
Såld för 28k utanför KS 2022-07-04

Fan! Jag behåller den ett tag till, den är för fin!

Tjena! Har väl fått nåt symptom utav KS-sjukan och har börjat kolla runt på nya klockor... och är väl då kanske dags att släppa en klocka ur samlingen. Tänkte därför se om det finns något intresse utav en Omega Speedmaster Automatic i Stål/Guld på länk i tvåton.

Eftersom jag vill veta att det jag säljer är schyssta grejer så är den just nu inlämnad hos urmakare för översyn/service samt flytt/lyft av visaren på kronografens timvisare som inte är centrerad i dagsläget. Passar på min handled som är cirkus 18,5cm och har även någon extra länkbit för eventuell förstoring.

Klockan är som sagt inlämnad hos urmakaren och vet inte hur lång tid det tar för servicen då han har väldigt mycket att göra just nu, men skulle eventuellt kikas på nästa vecka (V.8).

Kikar Man runt på Chrono24 på en likvärdig Speedmaster inom EU och på länk ligger dom jag hittat på 33-34k och uppåt från privata säljare, därför tänker jag att denna får gå för 30k.
Har givetvis bara bilder på klockan från innan servicen då jag inte fått den åter, kanske har jag tur och har bilder på det ni efterfrågar men annars fixar jag det vid återkomsten av klockan :D

Pris: 30k. Betalning sker via Swish eller kryptovalutor, om betalning sker via det sistnämnda tar vi detaljerna på PM.

20211222_113636.jpg 20220122_163610.jpg 20211222_112800.jpg 20211222_113448-1.jpg
Här hade det kunna stått något roligt eller vettigt, men valde att lägga in min profilbild istället!
24625.png



Länk till min GoodGuy-tråd
 
Senast ändrad:
Topp