Javist, ref. MG 1166, caliber 9000 produceret fra 1963
Min hilser på
Tack så jättemycket. Det går inte att från vilket år på något vis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Javist, ref. MG 1166, caliber 9000 produceret fra 1963
Min hilser på
Tack så jättemycket. Det går inte att från vilket år på något vis?
Som samlingen er i dag
Hej, jag hittade den här i gömmorna efter min morfar. Hur ser jag caliber och ref? Är det numret i yttre locket som är ref?
Tacksam för svar.
Köpte en ny variant i veckan och måste fira den tionde med en gruppbild.
Är väl lämpligt att posta den i din fina tråd tdn-dk?
Hoppas det är okej att jag postar här,vad tror ni det här är värt?
Okej, en som säljer det för 400 på facebookCa. kr. 800 - 1.000 på Tradera med box
Okej, en som säljer det för 400 på facebook
Hämtade hem ett nytt ikväll. En variant jag inte kan påminna mig jag sett förut. Står ref 3706 på en påklistrad lapp på baksidan. Är du snäll och bläddrar i boken tdn-dk?
Tack tdn-dk!Der inte den samma model tyvar.
Hej, jag har också gjort ett loppisfynd. Jag undrar vad denna är för modell. Jag har sökt ordentligt men hittar ingen som har den lilla knappen på höger sida, graderad till 100 och har vit Omega text. Måste jag öppna den för att få veta, eller någon som vet?
Ny Omega Rattrapante tidstager til samlingen (nr. 30 Omega tidstager i samlingen)
Gillar de blånede visare och fina urverk og fina skick
Ref. MG 1135
Cal. 1210
Ca. 1966
Hva er en fair pris på en slik i bra stand? På forhånd takk