• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega tillkännager ny Speedmastermodell

Glusch

Cartier

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1418344574157.jpg
    uploadfromtaptalk1418344574157.jpg
    44.3 KB · Visningar: 407

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Nja, konstig form på "digidisplayen" drar ned betyget rejält.
Tummen upp för namnet dock.
 
  • Like
Reactions: MBx

Turbotom

Omega
Lite för lik Seamaster Planet Ocean med den ringen i vad de kallar liquid metal tror jag.
Nja.. Behöver världen en ny Speedmaster? [emoji2]
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Cool, men vill hellre ha en Rolex Space-Dweller.

Fast, det är klart, när jag verkligen drar i väg ut i rymden så kanske jag ändå tar med mig en sån där Omega. Vi får se. :)
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Tycker den är rätt ball. Men för stor förstås.
Börjar bli lite sugen på en high end lcd tror jag.
 

Isodor

Audemars
image.jpg


Har dess länk på min speedy!

Hade man varit väldigt frälst inom området hade det varit en contender men tror den är rätt dyr. Även den helt i titan.
 

Glusch

Cartier
Sthlm-Nicklas, TS somnade innan han kom till insikt med vad han tyckte om klockan men nu när han är vaken igen tror han sig veta vad han tycker och tänker om den.

Mina initiala reaktioner var att den såg ganska tråkig ut, till och med lite ful. Dock såg den betydligt bättre ut på wristshots än vad jag först hade uppfattat den vara. Sen kan jag inte göra annat än att vara smått imponerad över klockor i titanium, så det är ett stort plus att den är i den. Däremot har jag alltid haft lite svårt för quartzur från lyxklockstillverkarna, då det enligt mig blir lite väl stor diskrepans mellan priset på klockan och vad jag sedan anser mig få.

Vore hur som helst roligt att få klämma och känna på en, men inte något som intresserar mig i nuläget.
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Den är säkert funktionell, men inte något jag hoppar högt över!
Skulle jag köpa en Speedy igen blir det en Speedy Pro.
 

Patrik J

Rolex
Visst finns det för många Speedmaster, men det känns lite fånigt att gnälla på en ny Speedy som faktiskt ska upp i jymden. Tummen upp så klart. :)
 
Topp