Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just prisbilden på gamla Omega varierar lite. Ska man sälja är det Tradera som gäller. Där ryms horder av hipsters som driver upp priserna på alla gamla Seamasters. Skulle tro 4-5 tusen för detta exemplar på Tradera förutsatt att den går acceptabelt och att insidan är ren och fin. Designen är grymt snygg. Glaset kanske Polywatch fixar.Hittade denna Omega Seamaster automatic.
Guldpläterad och "använd"...
Ej Omega krona.
Service okänd med tickar och går...ok.
Lite repigt glas men tavlan är bra.
C:a värde?...vad skall/kan jag ge?
Tack på förhand!
Tavlan lyfter och boetten sänker, 3'? Beror ju också på vilken guldbelagd variant det är? Pläterad eller?Hittade denna Omega Seamaster automatic.
Guldpläterad och "använd"...
Ej Omega krona.
Service okänd med tickar och går...ok.
Lite repigt glas men tavlan är bra.
C:a värde?...vad skall/kan jag ge?
Tack på förhand!
Just prisbilden på gamla Omega varierar lite. Ska man sälja är det Tradera som gäller. Där ryms horder av hipsters som driver upp priserna på alla gamla Seamasters. Skulle tro 4-5 tusen för detta exemplar på Tradera förutsatt att den går acceptabelt och att insidan är ren och fin. Designen är grymt snygg. Glaset kanske Polywatch fixar.
Har du öppnat baksidan på den för att jaga rätt på mer info om årtal osv?
Edit: håller med @Aurum om att 3k är rimligt att köpa för eller att sälja för på KS.
Pläterad ja...använd och "insliten".Tavlan lyfter och boetten sänker, 3'? Beror ju också på vilken guldbelagd variant det är? Pläterad eller?
Guldfärgat boettlock mao?Pläterad ja...använd och "insliten".
Nej boettlock av stål, utan logga.Guldfärgat boettlock mao?
Då är det den bättre varianten med ett tjockare lager guld och glasring i solitt guld. Dvs. "rolled gold" och inte pläterat.Nej boettlock av stål, utan logga.
Gissar på kniv, du har inga försänkningar för boettöppnare?Skruvboett eller boettkniv som gäller?
Kniv, men bänd inte mot bandhornen som jag ser att någon gjort tidigare.
Inga försänkningar vad jag kan se
klandrar dig inteFyfan....läskigt
vågar inte...
Jo, va fan?! Den kommer ploppa loss så fint så med en hyfsad kniv. Nemas problemas.Fyfan....läskigt
vågar inte...
Har fått jobba hårt med de dör locken. Vet inte om jag är dålig eller locken tighta.Jo, va fan?! Den kommer ploppa loss så fint så med en hyfsad kniv. Nemas problemas.
J
jag vågar fan inte....Har fått jobba hårt med de dör locken. Vet inte om jag är dålig eller locken tighta.
Fyfan....läskigt
vågar inte...